Rimini Street poskytuje podporu pro všechny druhy aplikací a programového kódu - včetně zákaznických úprav. To vše je popsáno v jediné SLA smlouvě a bez dodatečných nákladů pro klienta. Gartner, Forrester a další analytici uvádějí, že se jedná o unikátní a nesmírně populární službu podpory Rimini Street, o které klienti často pouze sní.
Roční poplatky za údržbu placené prodejcům drahého softwaru přináší více než 90 % marži prodejcům softwaru, ale přináší nám, držitelům licence software, pouze omezenou návratnost. Globální ekonomika je stále slabá a rozpočty na celém světě jsou ještě pod větší kontrolou, držitelé software licencí zkoumají jejich smlouvy na údržby softwaru a kladou nepříjemné otázky týkající se hodnoty a návratnosti investic.
"Softwaroví giganti jako jsou Oracle a SAP, si účtují 22 % z hodnoty původní licence pro roční podporu ... Marže z podpory mohou být podle odhadů průmyslu až 90 % ."
- Wall Street Journal
Jeanette Borzo a Cari Tuna, "SAP Verdict Rattles Tech-Support Sector," 30.listopadu 2010
"Údržba hardwaru a softwaru představuje pro mnoho podniků jeden z největších IT nákladů."
"Podniky potřebují včasnou, spolehlivou a nákladově efektivní IT údržbu, ale bohužel se jim jí nedostává."
Gartner Global IT Council for IT Maintenance
"A Code of Conduct for IT Maintenance," 2010
"Šedesát-osm procent průměrného provozního IT rozpočtu půjde na IT MOOSE [probíhající operace a údržbu]." (MOOSE je zkratka pro maintain and operate the organization, systems and equipment.)
- Forrester Research
"The State Of Enterprise IT Budgets: 2009," 7.srpna 2009
"Bohužel, IT dolary se nadále utrácejí za poplatky za údržbu - tvoří 33 % celého rozpočtu na software."
- E-Commerce Times
Andrew K. Burger, " A Future Without Software Maintenance Fees ," 1.února 2008
Je jasné, proč jsou poplatky za údržbu pro prodejce software tak důležité: poplatky za údržbu softwaru představují více než 50 procent z celkových příjmů. Prodejci ztrácejí peníze při prodeji nových licencí. Vydělávají pouze na údržbě jejich aplikací, což stále více vidí jako jejich plné právo.
"Aťsi ti bastardi klidně sní o snížení poplatků za údržbu. Právě jsem oznámil Toyotě, že jejich faktury nebudeme snižovat. Nejen to, ale přinutíme je, aby si od nás koupili další software!"
- Senior Manager Oracle
Defendant´s Trial Brief, Oracle USA, Inc. v. SAP AG, Defs.´ Dep. Ex. 373
"Máme velký počet stávajících zákazníků, kteří náš software již používají a kteří platí za práva aktualizace ... je to velmi výnosná součást našeho podnikání, a jak toto číslo roste a roste, je pro nás čím dál více nemyslitelné abychom se zabývali změnou v této oblasti."
- Safra Catz, finanční ředitel a prezident společnosti Oracle
Oracle Q2 Earnings Call, December 2008
"... Oracle a SAP, jejichž příjmy jsou silně závislé na ročních poplatcích za podporu ..." " účtované jako procentní podíl z nákladů za užívání licence, obvykle to je 22 procent, poplatky tvoří mnohem větší příjmy, než samotný prodej původního softwaru. Ve skutečnosti prodejci obvykle prodávají softwarové licence s velkými slevami, aby získali zákazníky, kterým potom účtují poplatky za údržbu."
"Příjmy z podpory jsou nejen velké – jsou také vysoce ziskové. Oracle dosáhl v oblasti podpory na 90 % marži.."
- ComputerworldChris Kanaracus, "Oracle-SAP lawsuit ignores wider support issues,"
," 25.listopadu 2010
Z každého dolaru, získaného z udržovacích poplatků, použijí prodejci software na podporu svých klientů dokonce méně než 10 centů Úroveň podpory služeb od prodejců softwaru je na nízké úrovni a snižováním nákladů, například přesunem podpory do off-shore, se přenáší odpovědnost za podporu na klienty samotné.
"Co si myslí zákazníci společnosti Oracle o poplatcích za údržbu? Podle nedávného průzkumu společnosti Computer Economics, pokud jde o cenu a kvalitu údržby společnosti Oracle je 42% zákazníků nespokojeno s kvalitou a podporou údržby a 58% je nespokojeno s náklady na tuto "údržbu a podporu."
- Optimal SAP Blog
"Enterprise Software Maintenance Fees — Oracle vs. SAP," December 7.prosince 2010
"Cliff Palmer je nespokojen se službami podpory společnosti Oracle. Správce databáze SRA International Inc. a také systémový integrátor, který pracuje pro americké ministerstvo obrany říká, že zákaznické centrum Oracle je neustále se opakující zklamání."
- SearchOracle.com
Mark Brunelli, "Oracle support services get mixed reviews," 1.září 2007
Klienti podnikového softwaru jsou frustrovaní neskutečně drahými poplatky za údržbu a obrovským monopolem vyjádřeným v ziscích prodejců aplikací, nepružnými cenovými modely a nekvalitními službami. Ruku v ruce se zbytečnými aktualizacemi a špatným postojem prodejců aplikací mají zákazníci pocit, že vzhledem k přemrštěným poplatkům za údržbu se jim nedostává odpovídající přidaná hodnota.
"Brzy dojde ke zlomovému bodu, kdy si zákazníci řeknou, že utrácí příliš za poplatky za údržbu a nedostávají odpovídající hodnotu," řekl R. Ray Wang z Forrester Research Inc. "Investoři by to měli vzít na vědomí."
- Dow Jones News Service
Jessica Hodgson, "Oracle´s Golden Goose, Maintenance Rev, Contains flight risk," 11.března 2009
"Realita je taková, že podnikový software je neskutečně předražený – pokud si spočítáte roční náklady na podporu a skutečně využívané funkce tohoto softwaru, částky jsou šokující."
- Deal Architekt
Vinnie Mirchandani, "Oracle's "New Deal,‟" 28. ledna 2010
Obchodní model prodejců aplikací je následující: "Zaplaťte nám dopředu v podobě ročních udržovacích poplatků za aktuální verzi, abychom mohli vyvíjet další generace aplikací." Neustále rostoucí počet klientů má pocit, že jsou drženi jako rukojmí a proto odmítají tento model akceptovat, jelikož jej stále vidí jako nespravedlivý, nepružný a nereálný.
"SAP vlastně nezměnil základní funkce od verze R/3. Potíže při přesvědčování klientů, aby přešli na verzi ECC 6 má za následek, že se někteří zákazníci rozhodli zůstat u verze SAP R/3."
- Gartner
SAP R/3 Customers Search for Third-Party Support Options," 14.června 2010
"Z dotazovaných uživatelů si 70 procent stále myslí, že náklady na aktualizace aplikací jsou příliš vysoké, a to zejména v době, kdy mnoho organizací čelí snížení rozpočtů na IT."
- SAP SAP UK & Ireland User Group
Průzkum mezi uživateli, 2. listopadu 2009
"Kupujícím se změnily hodnoty v momentě, kdy se podnikový software stal mnohem stabilnější a funkčnější. Potřeba provést významnou aktualizaci aplikace ohromně klesla."
- Wapiti LLC
Erik Keller, ""Taking the "Entitlement‟ Out of Enterprise Software"
Rimini Street přináší výjimečnou hodnotu pro podporu Oracle a SAP softwaru. Tím, že ručí za úsporu nejméně 50 procent za roční poplatky za podporu, umožňuje Rimini Street organizacím investovat více peněz ze svých IT rozpočtů na strategické podnikové iniciativy.
"Tito poskytovatelé údržby pro aplikace nabízejí zákazníkům možnost významně snížit náklady za údržbu."
- Forrester Research
Paul Hamerman, víceprezident, "Third-Party Apps Maintenance Rebounds ," 18.února 2009
"Organizace mohou přechodem od podpory od prodejců software k Rimini Street ušetřit minimálně 50 procent ročních poplatků za údržbu."
"Jeden ze zákazníků Rimini Street zjistil, že díky eliminaci počtu aktualizací, je schopen průměrně ušetřit 500 000 dolarů interních nákladů a 250 000 dolarů externích nákladů."
- Nucleus Research "Research Note: Benefits from Third-Party Support,"
červen 2010
Příjmy z údržby jsou hlavním zdrojem prodejců software a proto prodejci udělají vše, aby tento zdroj příjmů ochránili. Dokonce i SAP a Oracle vzaly na vědomí, že průmysl alternativní softwarové podpory a údržby je konkurenceschopný a otevřený a volný trh ve kterém by měli klienti mít na výběr svého poskytovatele podpory.
"Společnost Oracle oznámila, že ve spolupráci se svým partnerem SYSTIME, bude poskytovat podporu a údržbu pro SAP R/3 aplikace."
- Oracle tisková zpráva
Oracle Announces Premier Support Capabilities For SAP R/3; Takes One-Stop Support to the Next Level
17. května 2006
"Odpověď zní ne, SAP se nebrání využití služeb údržby od alternativních poskytovatelů," řekl Bill Wohl, SAP víceprezident globální komunikace. "Prosazujeme koncept zákaznické volby a máme na toto téma několik let zkušeností."
- InformationWeek
Mary Hayes Weier, ""SAP Says: We Don't Prohibit Use Of Third-Party Maintenance Providers
13. února 2009
Analytici z Forrester Research, Gartner, Altimeter Group, Nucleus Research a AMR Research uznávají Rimini Street jako vůdce mezi poskytovateli podpory podnikového softwaru. Ostatním poskytovatelům programů podpory a obecnému poradenství chybí hloubka, rozsáhlost, podpora infrastruktury a metodika zkušeného týmu Rimini Street.
"Přední poskytovatel služeb pro údržbu je Rimini Street."
- Forrester Research
Paul Hamerman, víceprezident, "
Paul Hamerman, VP, "Application Upgrades: How To Make Upgrade Decisions When Business Value Proves Elusive,"
25.června 2010
"Jasným lídrem na trhu je Rimini Street ..."
- Altimeter Research
Ray Wang, zakládající partner,
The SAP Optimization List — Key Ecosystem Vendors You Should Know,
5.ledna 2010
Firmy jsou doslova znechucené nutností platit k trvalým licencím ještě další poplatky...
Color Spot Nurseries Expands
SAP Footprint with Rimini Street
Mission Linen Supply Slashes Runaway ERP Costs with Third-Party Support and Virtualization
Graham Packaging Uses SAP Support Savings to Fund Innovation
Pegasus Solutions Slashes Support Costs for Hosted SAP System
Southco Innovates, Takes SAP Global with Help from Rimini Street
United Biscuits Drives More Value from Current SAP ECC 6.0 Release
Rimini Street je vedoucí poskytovatel podnikových služeb softwarové podpory. Společnost poskytuje služby na podporu podnikání s inovativním a oceněným programem, který umožňuje držitelům Oracle a SAP licencí ušetřit nejméně 50 procent ročních poplatků za podporu a až 90 procent celkových nákladů za podporu za více než deset let. Klienti mohou zůstat u své aktuální verze softwaru bez zbytečné aktualizace nebo nějaké změny po dobu nejméně deseti let. Stovky globálních firem, společností z Fortune 500, středně velkých a veřejných organizací prakticky ze všech odvětví, si vybraly Rimini Street jako důvěryhodného, nezávislého poskytovatele podpory. Chcete-li se dozvědět více, navštivte http://www.riministreet.com/ nebo http://www.podporaSAP.cz