Linea Stargazer podpora SAPLinea Stargazer a Rimini StreetSpinnaker Advanced Partner SAP support

Kontakt  |  +420 245009 120
  1. |
  2. info@lineastargazer.cz

sedm duvodu pro podporu sapsedm duvodu
zavřít

Info:

+420 776 539 054


tsklenarik@lineastargazer.com

Vyber Hodnota Nezavislost

Chcete-li řídit auto více než 200 000 kilometrů, musí být dobře udržováno a pravidelně servisováno. Chcete-li získat více "najetých kilometrů" z podnikového softwaru, potřebujete základní soubor specializovaných služeb, které podpora od alternativního poskytovatele jednoznačně poskytuje.

sedm pdf

Sedm důvodů, proč si držitelé software licencí vybírají alternativní poskytovatele podpory

 

Stáhnout PDF

.

Důvod č. 4:
Premiové funkce bez dalších nákladů


Chcete-li řídit auto více než 200 000 kilometrů, musí být dobře udržováno a pravidelně servisováno. Chcete-li získat více "najetých kilometrů" z podnikového softwaru, potřebujete základní soubor specializovaných služeb, které podpora od alternativního poskytovatele jednoznačně poskytuje. Pomocí těchto služeb budete mít aktuální stabilní verzi funkční a vyladěnou nejméně další desetiletí.

 

Zákaznické úpravy:

Jen málo organizací provozuje své podnikové aplikace bez určitých úprav. Zatímco prodejci software nezahrnují úpravy do standardní smluv o podpoře, někteří poskytovatelé alternativní podpory považují za nezbytné pro prodloužení životnosti aktuální verze aplikace zákazníka i podporu zákaznických úpravy a zahrnuli zákaznické úpravy do standardního rozsahu svého programu podpory.

 

Interoperabilita:

IT organizace neustále mění kombinace hardwaru a softwaru jako součást dynamické technologické infrastruktury. Tyto změny mohou narušit fungování základních softwarových aplikací. I přesto, že výrobci softwaru obvykle neposkytují podporu interoperability, je klíčovou složkou některých programů alternativní podpory. Podpora interoperability by měla zahrnovat jak strategické kroky v přípravě na případné změny infrastruktury, tak pomoc při ověřování funkčnosti na nových platformách, i schopnost řešit konflikty interoperability. Někteří poskytovatelé podpory spolu navázali partnerství, které usnadňuje spolupráci s jinými softwarovými a hardwarovými organizacemi při diagnostikování problémů a navrhování řešení.

 

Ladění výkonu:

Objem dat může stoupat a výkon systému může být při delším používání aktuální verze omezen. S poznatky a odbornými znalostmi, které vychází z pomoci mnohým klientům se obdobnými problémy, mohou poskytovatelé programů na podporu poskytovat proaktivní i reaktivní poradenství zaměřené na zajištění přijatelné doby odezvy a úrovně výkonu systému.


  • sedm duvodu 01
  • sedm duvodu 02
  • sedm duvodu 03
  • sedm duvodu 04
  • sedm duvodu 05
  • sedm duvodu 06
  • sedm duvodu 07

"Jsme velmi spokojeni s naším ERP řešením a nastavili jsme si jej přesně tak, jak potřebujeme. S podporou od poskytovatele, jako naši pojistkou, víme, že náš systém bude fungovat na 100 procent."

Ron Higa, Účetní manažer, JALPAK International America