Chcete-li řídit auto více než 200 000 kilometrů, musí být dobře udržováno a pravidelně servisováno. Chcete-li získat více "najetých kilometrů" z podnikového softwaru, potřebujete základní soubor specializovaných služeb, které podpora od alternativního poskytovatele jednoznačně poskytuje.
Chcete-li řídit auto více než 200 000 kilometrů, musí být dobře udržováno a pravidelně servisováno. Chcete-li získat více "najetých kilometrů" z podnikového softwaru, potřebujete základní soubor specializovaných služeb, které podpora od alternativního poskytovatele jednoznačně poskytuje. Pomocí těchto služeb budete mít aktuální stabilní verzi funkční a vyladěnou nejméně další desetiletí.
Jen málo organizací provozuje své podnikové aplikace bez určitých úprav. Zatímco prodejci software nezahrnují úpravy do standardní smluv o podpoře, někteří poskytovatelé alternativní podpory považují za nezbytné pro prodloužení životnosti aktuální verze aplikace zákazníka i podporu zákaznických úpravy a zahrnuli zákaznické úpravy do standardního rozsahu svého programu podpory.
IT organizace neustále mění kombinace hardwaru a softwaru jako součást dynamické technologické infrastruktury. Tyto změny mohou narušit fungování základních softwarových aplikací. I přesto, že výrobci softwaru obvykle neposkytují podporu interoperability, je klíčovou složkou některých programů alternativní podpory. Podpora interoperability by měla zahrnovat jak strategické kroky v přípravě na případné změny infrastruktury, tak pomoc při ověřování funkčnosti na nových platformách, i schopnost řešit konflikty interoperability. Někteří poskytovatelé podpory spolu navázali partnerství, které usnadňuje spolupráci s jinými softwarovými a hardwarovými organizacemi při diagnostikování problémů a navrhování řešení.
Objem dat může stoupat a výkon systému může být při delším používání aktuální verze omezen. S poznatky a odbornými znalostmi, které vychází z pomoci mnohým klientům se obdobnými problémy, mohou poskytovatelé programů na podporu poskytovat proaktivní i reaktivní poradenství zaměřené na zajištění přijatelné doby odezvy a úrovně výkonu systému.
"Jsme velmi spokojeni s naším ERP řešením a nastavili jsme si jej přesně tak, jak potřebujeme. S podporou od poskytovatele, jako naši pojistkou, víme, že náš systém bude fungovat na 100 procent."
Ron Higa, Účetní manažer, JALPAK International America