Linea Stargazer podpora SAPLinea Stargazer a Rimini StreetSpinnaker Advanced Partner SAP support

Kontakt  |  +420 245009 120
  1. |
  2. info@lineastargazer.cz

sedm duvodu pro podporu sapsedm duvodu
zavřít

Info:

+420 776 539 054


tsklenarik@lineastargazer.com

Vyber Hodnota Nezavislost

Poptávka po podpoře  podnikového softwaru od alternativního poskytovatele prudce roste na základě stejných faktorů ve stovkách společností – od firem z Fortune 500, přes střední podniky až po veřejné organizace – stále více firem odchází od prodejců software  za lepší nabídkou podpory k jejím alternativním poskytovatelům.

sedm pdf

Sedm důvodů, proč si držitelé software licencí vybírají alternativní poskytovatele podpory

 

Stáhnout PDF

.

Důvod 1: Podstatné úspory nákladů od poskytovatele podpory

Důvod 2: Rychlá reakce na problémy ... Garantována

Důvod 3: Vyhnout se nákladným zbytečným aktualizacím

Důvod 4: Premiové funkce bez dalších nákladů

Důvod 5: Daňová a regulační odbornost

Důvod 6: Snížit rizika a zaměřit se na další osvědčenou technologii platformy

Důvod 7: Prokázaná volba pro stovky prvotřídních organizací

 

 

Úvod


Poptávka po podpoře  podnikového softwaru od alternativního poskytovatele prudce roste na základě stejných faktorů ve stovkách společností – od firem z Fortune 500, přes střední podniky až po veřejné organizace – stále více firem odchází od prodejců software  za lepší nabídkou podpory k jejím alternativním poskytovatelům. A mnohem více držitelů softwarových licencí teprve začíná zkoumat faktory, které stojí za stále populárnějším rozhodnutím přejít k aplikační podpoře od alternativních poskytovatelů podpory.

 

Provokativní titulky z posledních článků a analytických zpráv vysvětlují část příběhu. „Už Oracle a SAP překročily s  ročními poplatky 22% hranici?“ *1 „Oracle poplatky za údržbu a podporu jsou ostře kritizovány.“*2 „ERP Nespokojenost s údržbou: Je to krátkodobá ekonomická nespokojenost nebo špatný obchodní model?“ *3  Vedení oddělení  IT a financí reaguje na rostoucí roční udržovací poplatky které ukrajují velké sousto z velmi napjatých rozpočtů na IT. Nicméně, prodejcům softwaru nadále narůstá marže na rekordní úroveň, a stejně využívají  méně než 10% ročních poplatků na podporu.*4

 

Průzkumy a analytické výzkumy dále odrážejí obavy uživatelů softwarových licencí. Ve výzkumné zprávě o trendech podnikových informačních systémů, vedoucí analytická společnost Forrester Research zjistila, že více než 70% dotazovaných CIO plánuje přehodnotit strategii údržby jejich  podnikového software.*5 V jiném průzkumu mezi 600 manažery s rozhodovací pravomocí Forrester uvádí, že nejvyšší IT prioritou dotázaných je jakýmkoliv způsobem snížit náklady na software.*6 Tato iniciativa byla hodnocena výše než potřeba zvyšování bezpečnosti, integrace aplikací a přijetí softwaru jako služby.

I přes tuto skutečnost se roční náklady  na podporu a údržbu nadále zvyšují, jak prodejci softwaru financují z poplatků na podporu vývoj nových produktů a agresivně zvyšují marži. To je důvod, proč se mnoho uživatelů softwarových licencí spokojí s jejich aktuální stabilní verzí, nechtějí aktualizovat a jsou často nespokojeni s reakcí prodejců softwaru. Tato situace vytvořila „mezeru“ mezi náklady na roční podporu a poskytnutou hodnotou.

 

Tato významná mezera dohání zákazníky podnikového softwaru k tomu, aby hledali alternativní strategie údržby softwaru.  Samotná úspora nákladů je dostatečným důvodem, proč přejít na podporu software od alternativního poskytovatele - často je to nejméně 50% úspora ve srovnání se ročními poplatky za podporu od prodejců software. Politika, která zahrnuje další slevy pro software, který stejně nepoužíváte, různé služby a nadstandardní funkce, jako je přizpůsobení podpory bez příplatku, vede minimálně k 80% úspoře nákladů. To je přesně to, co stále více a více uživatelů softwarových licencí hledá ve svém programu softwarové podpory.

  • sedm duvodu 01
  • sedm duvodu 02
  • sedm duvodu 03
  • sedm duvodu 04
  • sedm duvodu 05
  • sedm duvodu 06
  • sedm duvodu 07

*1 Global CIO, Information Week, 23.července 2009

*2 Inside Channel News, 13.března 2009

*3 AMR Research, " ERP Maintenance Dissatisfaction: Is it Short-Term Economic Grumpiness or a Flawed Business Model?"" 2009

*4 Finanční výsledky Oracle za 4. čtvrtletí účetního roku 2009

*5 Forrester research, "The Future of Enterprise Software," 2006

*6 Forrester research, " ERP Applications — Market Outlook Improves Ahead Of The Architectural Battle," 2006