Linea Stargazer podpora SAPLinea Stargazer a Rimini StreetSpinnaker Advanced Partner SAP support

Kontakt  |  +420 245009 120
  1. |
  2. info@lineastargazer.cz

nucleus researchzprava nucleus research
zavřít

Info:

+420 776 539 054


tsklenarik@lineastargazer.com

Vyber Hodnota Nezavislost

Společnost Rimini Street poskytuje klientům individuální a přesto robustní podporu podnikového software. Tato podpora je orientována na snížení firemních nákladů a na snadnou dosažitelnost. "Za méne dostanete více…" Poskytovaná podpora je rozsáhlejší, rychlejší a levnejší než podpora dodavatele software.

nucleus research logo

Společnost Nucleus Research zjistila, že zákazníci společnosti Rimini Street mohou snížit jejich roční náklady na podporu aplikací nejméně o 50 procent a navíc se vyhnou dalším nákladům na upgrade.
pdf download sedm duvodu

.

Zpráva nezávislé organizace Nucleus research:

Organizace, které provozují aplikace SAP nebo Oracle již po několik let si vyzkoušely, že pomocí alternativní podpory těchto aplikací dosáhnou významných průběžných úspor.
Společnost Nucleus Research zjistila, že zákazníci společnosti Rimini Street mohou snížit jejich roční náklady na podporu aplikací nejméně o 50 procent a navíc se vyhnou dalším nákladům na upgrade. Tím zvyšují hodnotu jejich stávající investice do software.

 

Proč právě Rimini Street?


Hlavním důvodem proč organizace zkoumají alternativy k podpoře aplikací SAP a Oracle je vysoká cena údržby SW licencí.
Vysoká cena podpory je realitou pro všechny zákazníky SAP a Oracle, nicméně většina zákazníků se rozhodla pro alternativní podporu alespoň z jednoho z následujících klíčových důvodů:

 

  • Tito zákazníci neplánují postupné rozšiřování funkcionality. Tito zákazníci (zvláště v tradičních odvětvích) provozují zralé aplikace a očekávají významnější aplikační změnu než jen rozšíření pomocí upgrade. Tito zákazníci chtějí ušetřit na provozu jejich současné aplikace, aby se připravili na novou a kvalitativně lepší investici v horizontu dalších pěti až deseti let.
  • Problémy s podporou. Řada společností zjistila, že schopnost jejich dodavatelů podpory podporovat je a řešit jejich problémy (zejména na starších verzích aplikací) je přinejmenším omezená. V extrémním případě někteří zákazníci zažili scénář, kdy jejich dodavatel ukončil podporu některých jejich aplikací.
  • Nižší potřeba podpory. Další zákazníci zjistili že jejich interní znalosti jsou srovnatelné s tím, co jim chce nabídnou dodavatel aplikací. Aplikace těchto zákazníků jsou relativně stabilní a tato skupina zákazníků již neumí dále zdůvodňovat vysoké náklady na podporu přímo od dodavatelů aplikací.
  • Sedm důvodů, proč si držitelé software licencí vybírají alternativní poskytovatele podpory

    ke stazeni
    Stáhnout PDF