Linea Stargazer podpora SAPLinea Stargazer a Rimini StreetSpinnaker Advanced Partner SAP support

Kontakt  |  +420 245009 120
  1. |
  2. info@lineastargazer.cz

sedm duvodu pro podporu sapsedm duvodu
zavřít

Info:

+420 776 539 054


tsklenarik@lineastargazer.com

Vyber Hodnota Nezavislost

Hlavní faktor, který určuje poptávku po podpoře od alternativních poskytovatelů podpory, je ten, že platformy vedoucí dodavatelů podnikového softwaru dosáhly nové úrovně vyspělosti a stability.

sedm pdf

Sedm důvodů, proč si držitelé software licencí vybírají alternativní poskytovatele podpory

 

Stáhnout PDF

.

Důvod č. 3:
Vyhnout se nákladným zbytečným aktualizacím a prodloužit životnost současných, stabilních verzí softwaru


Hlavní faktor, který určuje poptávku po podpoře od alternativních poskytovatelů podpory, je ten, že platformy vedoucí dodavatelů podnikového softwaru dosáhly nové úrovně vyspělosti a stability. Zatímco při aktualizacích před deseti lety byl produkt rozšířen o nové zásadní funkce pro automatizaci klíčových business procesů, dnes už je na tom o poznání jinak. Dnešní osvědčené softwarové aplikace jsou vysoce funkční a spolehlivě podporují desítky tisíc organizací a zpracovávají miliardy dolarů při transakcích. Vyžadují také mnohem méně pozornosti, než při prvním spuštění před 15-20 lety a mohou v současném stavu podporovat firemní procesy příští desetiletí nebo déle.

 

Z tohoto důvodu jsou neustálé výzvy k novým aktualizacím produktů spíše obchodní strategií prodejců software, než skutečnou hodnotou pro vaši IT strategii. To je evidentní z průzkumu společnosti Forrester research, kde 95% respondentů pracujících se systémem SAP, řeklo, že hlavním důvodem, proč zvažují aktualizaci je konec standardní lhůty pro podporu údržby, nikoliv přidaná obchodní hodnota a nové funkce.*9

 

Často jsou aktualizace produktu označované jako "pochody smrti", které neumí zdůvodnit svoji hodnotu vzhledem k potřebným zdrojům, nákladům, rizikům a době potřebné k nastavení nové verze. Aktualizace nejnovějších verzí softwaru se dá přirovnat k neustálému nakupování nejnovějšího modelu vozu. Byl by pro vás dostatečný důvod, proč si koupit nejnovější model auta, že má nové funkce, jako například módní vyhřívané držáky nápojů? Mnoho držitelů softwarových licencí se při posuzování reálné hodnoty upgrade softwaru ptá na podobné otázky.

 

Kromě toho, dodavatelé softwaru aktualizace nenabízí. Místo toho hrozí ukončením podpory softwaru a sankčními poplatky za provoz současných verzí po vypršení platnosti počáteční podpory.

 

Dnešní osvědčené, stabilní verze softwaru, u kterých se prodlužuje životnost prostřednictvím alternativních poskytovatelů aplikační podpory, snižují rizika a náklady. Nastavení nové verze softwaru může trvat měsíce nebo dokonce i roky, aby nedošlo k přerušení firemních procesů. Stejně tak neustálé aktualizace od dodavatelů software představují spoustu rizik. S poskytovatelem podpory můžete provozovat vysoce funkční, stabilní verze po dobu deseti a více let, zejména pokud je upravena tak, aby vyhovovala vašim specifickým požadavkům. Někteří klienti mají verze softwaru, které jsou téměř 15 let staré, a očekávají, že je budou mít dalších pět let. Tím se navrací hodnota z počáteční investice do softwaru po 20 let.

 

Často přehlíženým aspektem podpory od alternativního poskytovatele je, že vaše současná verze nemusí být poslední. Pokud ještě nemáte nainstalovanou nejnovější verzi softwaru, můžete si ji, než přejdete na program podpory od alternativního poskytovatele, včetně veškerých souvisejících produktů stáhnout. To vám umožní spouštět vaši stávající verzi více než 10 let a zachovat si flexibilitu přejít v budoucnosti na nejvyšší aktuálně dostupnou verzi, pokud pro vás bude mít tato aktualizace smysl.

 

Zpožděním nebo úplným vypuštěním obtížné aktualizace vám podpora od alternativního poskytovatele podpory dovoluje použít více peněz z rozpočtu na udržení zaměstnanců nebo investice do strategických technologických priorit podle vašich časových možností, nikoli podle možností prodejce software.


  • sedm duvodu 01
  • sedm duvodu 02
  • sedm duvodu 03
  • sedm duvodu 04
  • sedm duvodu 05
  • sedm duvodu 06
  • sedm duvodu 07

"Naše poplatky za podporu jsou o 50% nižší, ale mnohem důležitější je množství peněz, které jsme ušetřili, protože jsme nemuseli provést upgrade na vyšší verzi"

Jim Blakeslee, CIO informačních technologií Moraine Park technical colleague.

*9 Forrester, "
Enhancement
Packages Improve SAP
Upgrade Value,"" 2008